Piata masinilor second hand este in continua crestere, oamenii cauta orice tip de masina, iar eu incerc sa satisfac cat mai multe nevoi, asa ca voi scrie cate putin si despre masini de marfa second hand bune. Anul trecut am fost cu un prieten in Germania sa aducem o masina asemanatoare pentru firma sa. Nu mai tin minte exact motorizarea si toate cele, dar stiu ca era diesel, era motorul asta si ca mirosea putin inauntru, de aici si pretul bun care l-am scos atunci pe ea.
Fiind Ford normal ca scoate fum cand apesi acceleratia, dar in rest este o masina buna. O masina cu un consum decent, are putere destula si fiind modelul mai lung, ai si destul spatiu pentru marfa. Masina din imagine este din iulie 2003, are 80.000 de km si este euro 3 daca nu ma insel. Este o masina spatioasa si destul de sprintena pentru doar cei 90 cp.
Ca si spatiu de marfa este una dintre cele mai spatioase din categoria sa. Are dotarile esentiale: ABS, clima, inchidere centralizata, geamuri electrice si casetofon. Nu are prea multe nu-i asa? Nici nu este nevoie fiindca este o masina de marfa, trebuie sa aiba doar confortul esential.
P.S. pretul este in jurul sumei de 8000 de euro.
Popularity: 4% [?]
Related posts:
- Ford Transit Connect…ştiu ei ceva ce noi nu ştim? Foarte bucuroşi sunt americanii ca vor avea şi ei Ford...
- Ce maşină să cumpăr? Ford Focus Ce maşină să cumpăr? Toată lumea se întreabă asta aşa...
- Ce masina sa cumpar de 7500 de euro? Ford Fiesta TDCI Am vorbit putin si de masini mai mari, acum este...
- Ce maşină să cumpăr? Ford Focus TDCI Ce maşină să cumpăr? Absolut toată lumea se gândeşte la...
- Ce masina sa cumpar de 9.500 de euro? Mazda 3 diesel Sunt constient ca 9.500 de euro sunt o gramada de...
Lucrez momentan (dar nu pt mult timp) la ROMCAR si desi nu sunt aici de mult timp, jobul meu a fost unul edificator pentru a-mi face o idee despre ce poate FORD-ul in clipa asta.
Ce masina de marfa sa cumpar? Ford Transit Connect diesel
Vrei un raspuns sincer? Da, se merita daca vrei sa schimbi la ea 6-7 EGR-uri pe an, pompa de serodirectie (pe la 100000 km), pompa de vid, rulmentii rotilor (pe la 70000 km), amortizoare (din 60000 in 60000 km), etansarile injectoarelor (destul de des si ele, normal), diferentialul si poate si ambreiajul (depinde de nororc) si inca cateva lucruri lipsite de importanta, evident. De vopsea exfoliata am zis? Si n-ai vrea sa stii cat sta masina in service pentru a obtine aprobare de la unguri pentru a putea fi revopsita (a se intelege de ordinul saptamanilor).
Deci, in principiu… da, e o alegere buna.
iunut, cred ca ai lucrat prea putin timp acolo, ca sa realizezi si diferentele intre transit si transit connect! cel de-al doilea, si anume cel prezentat si in poza, nu poate sa aiba pierderi la diferential, intrucat nu are asa ceva, separat, fiind in cutia de viteze. problemele sesizate de tine sunt pentru transitul mare, si mai exact pentru generatia de dupa 2006. connect-ul e una dintre cele mai fiabile masini din clasa sa, daca nu cea mai…
am avut asa ceva ca masina de serviciu, chiar 2 bucati. au mers pana la 120.000km fara probleme majore. adica un rulment si bucsile de la bara stabilizatoare…in rest, nimic din ce povestesti tu aici. probabil ca nu ai lucrat la romcar prea mult, ca nu te-au tinut aia…daca faci asemenea confuzii.
parerea mea…
k, am inteles, it sucks
stai măi, să nu tragem concluzii aşa repede. Aşteptăm verdictu cârcotaşului să vedem ce spune el.
sincer si eu is curios sa vad daca are ceva infor despre masina asta, sa vedem daca raspund eprovocarii lansate de tine…