Pare cam lung titlul, dar doream să surprind încă de la început importanţa acestei maşini. Bentley-ul Continental este una din cele mai tari şi mai dorite maşini la ora actuală. Modelul GTC este chiar mai dorit deoarece este decapotabil şi bineînţeles fiincă este o maşină record.
Bentley-ul GTC are un motor de 600 de cp, viteza maximă cu plafonul ridicat este de 325 km/h, iar cu plafonul rabatat este de doar 315 km/h. Continetal-ul GTC are cele mai mar discuri de frână puse vreodată pe o maşină de serie. E şi normal, doar trebuie oprită maşina cumva nu-i aşa?
Sincer mi se pare cam idiotă maşina deoarece scopul unei decapotabile nu este să fie uroaşă, ci sp meargă repede şi să te simţi în largul tău. Pentru a conduce un Bentley cred că ai nevoie de permis categoria C, aşa că mă îndoiesc că este foarte uşor de condus.
Popularity: 3% [?]
Related posts:
- Salonul Auto de la Detroit 2009: Fisker Karma Fisker Karma este din punctul meu de vedere cea mai...
- Salonul Auto de la Detroit 2009: noul Toyota Prius Toyota a lansat noul Honda Insight Toyota Prius, greşeală comună,...
- Salonul Auto de la Detroit 2009: Volkswagen BlueSport (Concept) Volkswagen a prezentat la Detroit un roadster numit BlueSport Concept....
- Salonul Auto de la Detroit 2009: Fetele frumoase de la Detroit Orice Salon Auto trebuie să aibă şi nişte fete frumoase...
- Salonul Auto de la Detroit 2009: Volvo S60 Concept Volvo a prezentat în prima zi de la Salonul Auto...
Foarte bengos interiorul asta rosu!… Respect!
Branza buna in burduf de caine. Cum naiba sa bagi asa cifre la performante intr-o miCA CAramida. Ma rog, mare caramida. Interiorul pune +, exteriorul are ————.
Nu as sta in asa ceva. Daca asa avea bani, mi-as gasi o alternativa mai buna. De ce sa am 600 de cai pe o “decapatanata” de 2485 de kile? E ca si cum ai conduce un camion tunat…
mie`mi place ca`i mare`..
sunt de acord cu masinile mari, dar asta e cam ridicola sincer, umila mea parere