Opel Insignia, unul dintre cele mai reusite modele ale germanilor va primi acum noul propulsor 1.4 Turbo. Opel doreste sa schimbe vechiul propulsor de 1.8 litri, germanii optand pentru noul 1.4 Turbo de 140 CP si 200 Nm, propulsorul fiind bineinteles benzinar.
Insignia este dupa parerea mea modelul care a ridicat cel mai mult compania, alaturi de vechiul Astra Classic. Batranul Astra a atras lumea, iar noul Insignia le-a prezentat oamenilor viitorul, si sincer sa fiu chiar arata bine.
Noul propulsor dezvolta tot 140 CP ca si vechiul motor de 1.8 litri, dar puterea vine inca de la 1850 rpm. Sunt mare fan al motoarelor mici, chiar cred ca reprezinta viitorul. Sunt foarte bune pentru cei care nu-si permit sa plateasca taxe si impozite pentru motoare de peste 2.000 cmc, iar puterea si cuplul sunt decente, indiferent de zic multi Gica Contra.
Imi place faptul ca deja tot mai multi producatori fac propulsoare care sa avantajeze clientii, Volkswagen cu ale lor 1.2 si 1.4 TSI, acum Opel, Ford cu EcoBoost-ul, incetul cu incetul clientul are mai multe optiuni. Ce preferati? Un motor de peste 2.000 cmc sau unul de 1.2,1.4 sau 1.6 litri?
Popularity: 1% [?]
Related posts:
- Opel Insignia OPC Aceasta este prima poză cu noul Opel Insignia OPC. Maşina...
- Poze noul Opel Insignia OPC Opel sau mai bine zis, Vauxhall ( Opel din Marea...
- Poze Opel Insignia OPC Când aud de Opel Insignia nu pot să nu mă...
- Opel pregăteşte noul Opel Insignia Sport Tourer OPC Opel este văzut cu alţi ochi de la lansarea noului...
- Opel Insignia este cea mai fiabila masina a Europei Opel Insignia este cea mai fiabila masina a Europei. Probabil...