Noul BMW Seria 1 trebuia sa fie prezentat abia la Salonul Auto de la Frankfurt, eveniment care va avea loc in septembrie. Se pare ca din nou internetul schimba regulile, dar noua nu cred ca ne pare rau nu-i asa? Modelul BMW Seria 1 a fost lansat in 2004, succesul sau pe piata internationala este unul mediu, nu se vinde prea bine din cauza faptului ca este o masina compacta, dar cu un pret tipic celor de la BMW.
Designul exterior
Primul lucru de care te lovesti este partea frontala uriasa si impunatoare. Farurile par a fi luate direct de pe noul Seria 7, grila frontala este noua, capota la fel, asa cum era de asteptat, avem de-a face cu un model complet nou. BMW a renuntat la designul mai firav al vechiului model si a optat pentru ceva mai masculin.
In partea din spate se pot observa stopurile asemanatoare cu cele ale noului Volkswagen Polo. Daca tot am ajuns in spate, vreau sa-mi arat nemultumirea fata de design, masina arata ciudat, dar totusi bine din fata si din lateral, iar cand ajungi in spate, parca se strica totul. Or fi fost grabiti inginerii sau pur si simplu nu au mai avut inspiratie pentru partea din spate, dar nu pusca cu restul masinii.
Designul interior
La prima vedere modificarile nu sunt atat de substantiale pe cat m-am asteptat. Cea mai evidenta modificare priveste consola centrala, aceasta este mai compartimentata, este putin mai mare, la fel si ecranul LCD. Un alt element nou este volanul, acesta a primit un design mai sportiv si parca a pierdut din senzatia de ieftin. Tipic celor de la BMW, interiorul arata bine sau rau in functie de dotarile pentru care optezi.
Dimensiuni
La prima vedere am putea sari si sa spunem ca “mama ce mare e!”, dar sa stiti ca nu-i chiar asa mare diferenta. Noul BMW Seria 1 masoara cu 85 mm mai mult in lungime (4.324 mm), are un ampatament mai mare cu 30 mm (2.69 mm), este mai lat cu 17 mm (1.765 mm), partea frontala in zona rotilor este mai lata cu 51 mm, iar cea spate cu 72 mm. Inaltimea a ramas tot 1.421 mm.
BMW a declarat ca noul model ofera pasagerilor din spate un spatiu pentru picioare mai mare cu 21 mm. Portbagajul este mai spatios cu 30 litri, avand un volum total de 360 litri. Noul BMW Seria 1 este realizat pe platforma viitorului Seria 3.
Motorizari
BMW face ce stie mai bine, adica motoare bune, iar noul Seria 1 va primi tot ce-i mai bun pentru o masina de dimensiunile sale. Una dintre noutati este propulsorul 1.6 TwinPower de 136, respectiv 170 CP. BMW va oferi de asemenea in viitor si o versiune dotata cu puternicul 2.0 de 240 CP, propulsor care va inlocui vechiul 3.0 de 258 CP. Toate versiunile primesc in standard o cutie manuala cu 6 rapoarte si au ca si optiune cea automata cu 8 trepte.
Versiuni:
-118i:motor pe benzina cu patru cilindri de 1.6 litri, este disponibil cu pachetul TwinPower Turbo, dezvolta 170 CP si 250 Nm, accelereaza de la 0-100 km/h in 7.4 secunde si atinge o viteza maxima de 225 km/h. Consumul mediu este de 5.8 litri/100 km, iar emisiile sunt de 134 g CO2/km
-116i: motor pe benzina cu patru cilindri de 1.6 litri, este disponibil cu pachetul TwinPower Turbo, dezvolta 136 CP si 220 Nm, accelereaza de la 0-100 km/h in 8.5 secunde si atinge o viteza maxima de 210 km/h. Consumul mediu este de 5.5 litri/100 km, iar emisiile sunt de 129 g CO2/km
-120d: motor diesel cu patru cilindri de 2.0 litri, este disponibil cu pachetul TwinPower Turbo, dezvolta 184 CP si 380 Nm, accelereaza de la 0-100 km/h in 7.2 secunde si atinge o viteza maxima de 228 km/h. Consumul mediu este de 4.5 litri/100 km, iar emisiile sunt de 119 g CO2/km
-118d: motor diesel cu patru cilindri de 2.0 litri, este disponibil cu pachetul TwinPower Turbo, dezvolta 143 CP si 320 Nm, accelereaza de la 0-100 km/h in 8.9 secunde si atinge o viteza maxima de 212 km/h. Consumul mediu este de 4.4 litri/100 km, iar emisiile sunt de 118 g CO2/km
-116d: motor diesel cu patru cilindri de 2.0 litri, este disponibil cu pachetul TwinPower Turbo, dezvolta 116 CP si 260 Nm, accelereaza de la 0-100 km/h in 10.3 secunde si atinge o viteza maxima de 200 km/h. Consumul mediu este de 4.3 litri/100 km, iar emisiile sunt de 114 g CO2/km
Popularity: 1% [?]
Related posts:
- Noul Audi RS3 Sportback prezentat in detaliu Noul Audi RS3 este unul dintre modelele mele preferate la...
- Noul BMW Seria 3 spionat in timpul testelor Noul BMW Seria 3 a fost spionat in timpul testelor...
- Iata noul BMW Seria 6 Coupe! Noul BMW Seria 6 Coupe a debutat pe internet inainte...
- Galerie Foto: Noul Volkswagen Golf Cabriolet prezentat in detaliu Noul Volkswagen Golf Cabriolet a fost lansat la Geneva in...
- Noul BMW Seria 1 spionat in Munchen BMW-ul Seria 1 este cred ca singurul model de la...
e complet disproportionata…ma asteptam la o masina care arata bine…pentru ca stim cu totii ca vechiul seria 1 arata ca o cizma
sincer sa fiu, exceptand spatele , masinuta arata binisor, dar spatele ala ma termina cat e de urat, ca nuca in perete
Cizma a fost, cizma este, cizma va fi.
Nu vad sensul Seriei 1 la BMW la fel cum nu vad sensul lui X1 (un fel de n-am bani de X5 si X3… noa hai sa fie si X1 pentru cocalarii la inceput de drum care musai sa aiba un BMW cu un X undeva).
Eu unul nu pot sa il incadrez in nici un segment de gama (nici seria 1 si nici X1).
seria 1 se bate cu A3, Giulieta, Golf(multi nu l-ar baga in categoria asta insa la cat de bine e finisat interiorul eu in bag in clasa premium), B-Class etc. Sincer nici eu nu prea vedeam rostul lui X1 dar am realizat ca e un suv micut pt oras, pt o familie cu copii. Eu zic ca isi are rostul, insa as incadra in categoria ta “un fel de n-am bani de X5″, X3-ul, care arata si mai urat ca inainte.
Eu nu as baga Seria 1 in segmentul care spui tu.
Cel mai tare ma intriga existenta lui X1 toutsi. Acum 20 de ani nu exista segmentul de gama SUV. De ce s-a inventat? Pentru cei care nu vroiau un 4×4 in adevaratul sens al cuvantului, pentru cei care intalneau adesea drum de tara si mai putin drum forestier, pentru cei cu bani mai putini.
Acum s-a ajuns la concluzia ca si SUV-ul este prea mult? S-a inventat mini SUV-ul? Unde o sa se ajunga? La supermini SUV? Un fel de Tico cu garda de sol inaltata? Hai sa fim seriosi. E bataie de joc.
Ca s-a trecut de la 4×4 la SUV am inteles dar ce depaseste asta nu voi intelege.
Pai un fel de supermini suv e sandero stepway. Eu chiar nu inteleg cu cine se bate masinuta asta.