Volvo se afla in mod neoficial cu un pas in mormant, iar oficial este in continua dezvoltare. Noul patron, Geely, incearca sa transforme producatorul suedez intr-un brand premium pentru piata chineza. Daca toate merg ca pe roate, Volvo va produce modele premium si pentru piata europeana.
Conceptul Volvo Universe reprezinta o scurta privire in viitorul companiei, suedezii chiar dorind sa produca acest model in viitorii ani. Designul este unul simplu, dar cu linii indraznete. Limuzina de lux ar putea fi viitorul Volvo S90.
Volvo este o masina pentru cei care nu doresc sa iasa prea mult in evidenta, care nu trebuie sa demonstreze vecinului ca are bani, Volvo e pentru oameni cumpatati. Din pacate au suferit din cauza departamentului de marketing care a fost aproape inexistent atat in Romania, cat si in restul tarilor europene. Volvo e genul de companie care trebuie sa iasa putin din zona de confort pentru a face performanta.
Popularity: 1% [?]
Related posts:
- Volvo imbunatateste modelele V70, XC70 si S80 Volvo incearca sa se mentina competitiv, dar fara a lansa...
- Preţuri Volvo XC-60 Preţurile pentru Volvo XC-60 au fost date publicului. Micuţul SUV...
- Volvo reinventeaza combi-ul De obicei cand spui Volvo, intelegi: siguranta, spatiu, durabilitate si...
- Salonul Auto de la Detroit 2009: Volvo S60 Concept Volvo a prezentat în prima zi de la Salonul Auto...
- Noul Volvo S60 Asa va arata noul Volvo S60, sau cel putin in...