Cu toţii ştim că producătorii fac schimb de piese între ei sau pur şi simplu folosesc aceleaşi componente pentru modele din clase diferite. Bun, acum că am clarificat ce e cu globalizarea asta a maşinilor, eu zic să şi arătăm câteva exemple foarte pertinente.
Pun pariu că la multe nici nu v-aţi fi aşteptat, să începem:
Opel Tigra şi Callaway C12. Una e o maşină, cealaltă o supermaşină. Ce au în comun?
Volkswagen Passat şi Invicta S1
Ford Focus şi SSC Ultima Aero
Rover 200 şi Jaguar XJ220 (supermaşină)
Volkswagen Scirocco şi Aston Martin Virage
Nissan R390 şi Lamborghini Diablo şi Nissan 300ZX
Merkur XR4TI şi Ford RS 200
Toyota Trueno şi Lotus Esprit
Volkswagen Corrado şi McLaren F1
Hyundai Sonata şi Noble M400
Pontiac Trans Am şi Winnermobile
Interior Volkswagen şi Interiorul de Bentley
Ford, Volkswagen şi Seat
Mercedes şi un cap de tir
Mai multe găsiţi aici
Cel mai nou exemplu este Audi A4 şi Seat Exeo.
Related posts:
- Apocalipsa maşinilor Poza de mai sus este dovada că lumea auto...
- Salonul Auto de la Paris:Seat Exeo?!?! Seat Exeo este dovada ca se poate face copy/paste...
- Cea mai scumpa companie auto Dupa ce am spus ca Porsche va cumpara o...
- Două din lumea auto mioritică Automarket o ia pest bot pentru articolul ăsta. Băieţii de...
- Salonul Auto de la Geneva 2009: Nissan Qazana Nissan a prezentat frăţiorul CUV-ului Qashqai, numele său este...
Lotus Esprit vrei sa spui Versiunile S2 si S3 aveau stopurile de pe un Rover, ca apoi au luat stopurile de la o Corolla Coupe/Trueno… Numai pe ultimele modele de V8 au pus niste faruri originale cred (da nu-s sigur). In plus, transmisia era de la Renault (poate nu pe toate modelele).
@Sabotor ms, am corectat, graba strica treaba