Formula 1 a început să o ia razna rău de tot, nimeni nu mai înţelege ce se întâmplă acolo. Spun acest lucru din două motive:
1.regulamentul pentru 2010
2.cursele din ultimul timp.
Noul regulament F1 este foarte bizar. Echipele cu un buget de 40 de milioane de euro (nu include salariile, motoarele, marketing-ul sau amenzile) vor fi favorizaţi. Aceştia vor avea o libertate mai mare de a folosi tehnologia de curse. Acest lucru însemnând că echipele mai “sărace” vor putea modifica design-ul maşinilor, implicit al aripilor şi eleroanelor.Vor putea face câte teste vor dori, atât pe circuite cât şi în tunelul aerodinamic.
O altă modificare este faptul că în sezonul 2010 câştigătorul va fi cel cu cele mai multe victorii acumulate. De asemenea FIA a decis că noile echipe înscrise vor primi 6,7 milioane de euro anual şi transport gratuit la curse (până acum doar cele care cîştigau puncte primeau transportul gratuit).
Echipe precum Ferrari, Toyota şi McLaren ar fi clar dezavantajate de aceste noi reguli, Toyota ameninţând chiar că sunt şanse să nu se mai înscrie anul viitor.
Cursele din sezonul 2009 sunt lamentabile, cel puţin dintr-un anumit punct de vedere. Ferrari, BMW şi McLaren sunt pe nicăieri. Acum vedem doar cum câştigă Button, Vettel etc. Parcă e sec să vezi echipele mari cît sunt de incapabile. Singurul care a mai făcut ceva puncte dintre echipele mari a fost Felipe Massa care a ieşit pe locul 6 ieri.
Mai jos am pus rezultatele Grand Prix-ului de ieri:
PS Hamilton a fost cu un lap în urma câştigătorului
Pos | Pilot | Maşină | Laps | Timp/Delay |
1 | Jenson Button | Brawn/Mercedes | 66 | 1h 37:19.202 |
2 | Rubens Barrichello | Brawn/Mercedes | 66 | 13.056 |
3 | Mark Webber | Red Bull/Renault | 66 | 13.924 |
4 | Sebastian Vettel | Red Bull/Renault | 66 | 18.941 |
5 | Fernando Alonso | Renault | 66 | 43.166 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 66 | 50.827 |
7 | Nick Heidfeld | BMW Sauber/BMW | 66 | 52.312 |
8 | Nico Rosberg | Williams/Toyota | 66 | 1:05.211 |
9 | Lewis Hamilton | McLaren/Mercedes | 65 | 1 Lap |
10 | Timo Glock | Toyota | 65 | 1 Lap |
11 | Robert Kubica | BMW Sauber/BMW | 65 | 1 Lap |
12 | Nelsinho Piquet | Renault | 65 | 1 Lap |
13 | Kazuki Nakajima | Williams/Toyota | 65 | 1 Lap |
14 | Giancarlo Fisichella | Force India/Mercedes | 65 | 1 Lap |
- | Kimi Räikkönen | Ferrari | 17 | Retirement |
- | Heikki Kovalainen | McLaren/Mercedes | 7 | Retirement |
- | Adrian Sutil | Force India/Mercedes | 0 | Collision |
- | Jarno Trulli | Toyota | 0 | Collision |
- | Sébastien Buemi | Toro Rosso/Ferrari | 0 | Collision |
- | Sébastien Bourdais | Toro Rosso/Ferrari | 0 | Collision |
Related posts:
- Formula 1: FIA acceptă deflectoarele Toyota, BMW şi Brawn Decizia luată de FIA ieri a fost una irevocabilă şi...
- Formula 1:Vettel câştigă Grand Prix-ul din China Puţini s-ar fi aşteptat că Sebastien Vettel, de la Red...
- Kimi Raikkonen face legea Mai jos este clasamentul pentru a 2 serie de...
- Rezultate Grand Prix Montreal, Rezultate generale F1 Grand Prix Canadian Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada; 70...
- Massa e primul în Turcia Felipe Massa doreşte o victorie la Grand Prix-ul din...
te contrazic. ba din contra, regulamentul distruge colosii invincibili gen Ferrari si Mclaren, de acums un sezon doua.
limitarea bugetului ii sanatoasa, da ii tampita, ar trebui sa limiteza bugetul total, si sa plafoneze salariile, ca nu mi se par normale, sau mai bine zis decente salarii de 40 de milioane de euro pe an.
in sfarsit ii un picut de spectacol in curse. sa nu uitam cand era schumaher si adormeai la fiecare cursa, te termina monotonia.
uite, ce vad eu un plus extraordinar. sezonul viitor nu vor mai putea sa alimenteze in timpul cursei, si parca ca era vorba ca nici cauciucuri nu o sa ami schimbe.
si prin chestia asta, castiga pilotul si masina buna, nu strategul, norocul sau ghinionul.
de fapt masina mai buna va castiga. Uita-te si acuma, nu e Button atat de bun, dar masina face diferenta