Ştiu că noi suntem români şi că noi nu prea avem tangenţe cu maşinile astea americane, gen muscle car. Totuşi sunt curios să văd care vi se pare vouă mai faină dintre cele 3 mari clasice.
Mi s-a părut potrivit să scriu acest articol, ţinând cont că deja este disponibil şi noul Ford Mustang la dealeri. Cu acestea fiind spuse, care vi se pare cea mai reuşită? Ford Mustang, Chevrolet Camaro sau preferata mea personală, Dodge Challenger?
Care vă place şi de ce?
[nggallery id="365"]Popularity: 3% [?]
Related posts:
- Chevrolet Camaro intră în producţie Noul Chevrolet Camaro este una din cele mai dorite maşini,...
- Istoria lui Chevrolet Camaro Camaro este una dintre masinile emblematice a Americii, este un...
- Poze noul Ford Mustang Ieri au aparut pe net primele poze cu noul Ford...
- Scurta lectie de istorie: Ford Mustang Masina clasica a zilei, va fi Ford Mustang, nu voi...
- Vreau putin in SUA Vreau putin sa merg si eu in SUA. Motivul? De...
Clar, Chevrolet Camaro.
pfuu`…toate 3`:))….incepand cu camaro, apoi challengeru si in cele din urma mustangu`…is foarte faine`..masini de barbati adica`..putere si masivitate..mi`ar placea…sa le conduc macar`;)
Camaro si Mustang. Challenger imi place ce e sub capota, dar, overall, nu imi place. Prefer Charger dintre Dodge-uri.
Toate au frumusetea lor si sincer sa fiu imi plac toate dar cel mai mult imi plac Hemi Cuda, Dodge Charger, Corvette-urile din 69-70 si Shelby-urile. Toate sunt masini care au facut istorie si pot spune ca sunt cu adevarat niste opere de arta.
dintre cele 3, Challenger-ul arata cel mai mult ca si un muscle car.
Eu unul cand ma gandesc la muscle car vad masina mea preferata si anume
Ford Shelby Mustang GT500 din ’68.
Motorul Cobra Jet V8 cu o capacitate cilindrica nu mai putin decat
ambitioasa (7000 centimetri cubi) nu reusea sa elibereze “decat” 335
mustangi putere fata de modelul 2007 care scoate 500 cu o capacitate
cilindrica mai mica (5400). Batranul alerga cu 240 la ora, viteza pe care,
eu unul, o consider suficienta pentru acum 40 de ani. Cat despre de
caroserie, nu numai ca arata mult mai nervoasa dar era si mult mai
rezistenta. Tabla de pe masinutele de mai sus nu se compara cu ce se
folosea in anii 60. Daca e muscle, sa fie pana la capat… parerea mea.
Daca ar fi sa aleg totusi, din cele trei de mai sus, as alege
Challengerul, pentru ca si-a pastrat structura “muscle”, spre deosebire de
celelalte 2 care sunt mai mult “trendy”, “cool”, “glamish” decat “muscle”.
Cu toate astea, dintre masinile Dodge prefer Charger (modelul ’69). Desi
Challenger a fost lansat ca si contracandidat impotriva Mustang si Camaro,
Charger deja aratase ce stie dinainte ca cele doua masini sa apara pe
piata si a tinut piept celor 2 monstri pentru 3 ani de zile. Eu consider
Charger-ul o revelatie in categoria muscle car.
Cat despre Camaro (prefer modelul ’67), o consider in prezent la egalitate
cu Mustangul, cu care se completeaza una pe cealalta. Practic Dodge si-a
atins scopul de acum 40 de ani… i-a batut la fundu gol pe cei de la Ford
cat si pe cei de la Chevrolet.
PS: Nu sunt batran! Consider ca masinile tip “muscle car” sau masinile
nervoase, cum le zic eu, erau mult mai bune acum 4 decenii pentru ca erau
la moda si competitia se batea pe acest front. Acum locul lor a fost luat
de SUV-uri, limuzine si alte masini de lux. Asa cum TV-ul a luat locul
teatrului si piesele de azi sunt aproape nimic fata de operele de ieri,
asa cum televiziunea de ieri era penibila fata de cea de azi. Asa si cu
masinile…
Cu cele trei modele de mai sus se luptau cot-la-cot si Plymouth Barracuda, Pontiac GTO sau LeMans, Buick GS, AMC Javellin etc. Azi ce se mai aude?
شورولت یک سوپر استار قدرتمند دارد اما بازهم چلنجر 710 اسب بخاری رخ نمایی میکند
فورد موستانک هم یک ماشین قدرتمنداست که واقعا صدایش گوش کردنی ست و همان موستانگ قدیمی است با قدرتی مضاف و نعره های همیشگی
CAMARO SS :X