Saab foloseşte cadavre pentru crash-test, asta am citit şi eu acuma şi nu-mi vine să cred că în anul 2008 se mai recurge la aşa ceva. De fapt în spatele afacerii este Gm, şeful cel mare care a făcut rost de nişte cadavre a căror foşti posesori au fost de acord ca să fie folosite în scopul ştiinţei.
Eu nu unul nu văd rostul acestei practici, un cadavru nu reacţionează cum reacţionează o persoană vie, e ceva foarte neînregulă cu această practică, o fi ajuns Bivolaru pe la GM? Cel mai ciudat este că Gm deţine unele din cele mai performante “păpuşi” de teste, care costa peste 1 milion de $. Practici de genul acesta nu s-au mai folosit decât în anii ‘30, dar atunci aveau o scuză, nu exista tehnologie.
Cei de la Gm şi de la Saab nu declară nimic, doar nu vor declara că e adevărat nu? Oricum tăcerea spune totul…
P.S. Trebuie să fi fost foarte pasionaţi cei care au murit ştiind că vor fi culeşi din maşină cu lopăţica.
Related posts:
- Istoria Volvo prin crash tests Cineva spunea că poţi rezuma viaţa unui om în...
- Crash Test pentru SUV-uri S-a vorbit foarte mult zilele astea despre crash testele...
- Video: Saab Performance Echipa Saab Performance este formată din cei mai tari...
- Saab 9-4x GM a declarat că SUV-ul Saab va intra în...
- Subaru Forester crash test (modelul 2009) E de bine dragilor posesori de Subaru, e bine...
de ce dezinformati oamenii???…articolul e total neprofesionist
PS: Aceasta procedura este folosita de toti constructorii. nu doar de SAAB
oamenii stiu foarte bine ce fac…nu e vorba de economie de bani.
Chiar si utilizand tehnologia actuala nu e de ajuns…. Este mult mai realist sa utilizezi un corp decat “papusa” - dummy test(costa intre 80.000-150.000 EU).
Aceste cadavre sunt foarte atent analizate dupa crash pt a studia organele lezate iar dinamica cadavrului in timpul crash-ului este mai realista decat la dummy .
Rezultatele salveaza vietile a mii de oameni!!!